Szerelek

2009. augusztus 6. 1 üzenet


Szó szerint szerelek. Ma érkeznek az új számítógép alkatrészeim. Tegnap meg majdnem sikerült a párom gépét is kinyiffantani. De ezzel kiderült, hogy a hibát a winchesterem okozza. A párom gépét tegnap rendbehoztam egy hűtőcserével. Viszont kell egy új vinyót is vennem. Csak tudnám miből? Nah mindegy. Majd megint kuporgatok. Most tűkön ülve várom a futárszolgálatot. A következő napokat, pedig telepítéssel töltöm. De nemsokára a saját gépemen scrapelhetek.

1 üzenet :

  • Névtelen írta...

    El sem tudod képzelni hány órát töltöttem azzal, hogy terepmintás papírt keressek a katonafiam scrapjéhez. Ausztrál, izlandi, amerika oldalakat böngésztem végig 0 nyelvtudással. Végső elkeseredésemben magyarul írtam be a keresőbe... és láss csodát, megtaláltam, letöltöttem és nagyon hálás vagyok! (Nincs még véletlenül a tarsolyodban valami magyar katonás cucc?)Zsuzsó