Blogdíj

2010. március 23. 4 üzenet
Moanitól és Beszteritől kaptam egy blogdíjat! Ezúton is szeretném megköszönni nekik!

Szabályok:
1. Köszönd meg a díjat annak, akitől kaptad (belinkelve a blogjukat)!
2. Tedd ki a logót a blogodra!
3. Írj magadról 7 dolgot!
4. Add tovább 7 embernek (ne fejeltsd el linkelni a blogjukat)!
5. Hagyj megjegyzést náluk, hogy tudjanak a díjazásról!

Hét dolog rólam:
1. Imádom az angol humort! Waczak szálló, Csengetett Mylord?, Angolkák... Minden mennyiségben jöhet! :)
2. Nagy álmom: egy filmstúdióban dolgozni animátorként! De valószínű ez csak álom marad...
3. Szeretnék még egy kislányt! :)
4. Örülök, hogy rátaláltam a scrapbookra, mert ezáltal valamilyen szinten kiélhetem a bennem rejlő kreatívitást. :) Gyerekek mellett ideális, mert bármikor tudom folytatni a dolgaimat.
5. Több éven keresztül táncoltam és koriztam.
6. Utálok mosogatni!!!
7. Tejeskávém nélkül nem teljes a napom!

És hét ember, akinek továbbadom:
4. Rena


4 üzenet :

  • Krisz írta...

    Köszi a blogdíjat! nagyon örülök!
    A tejeskávé nekem is fontos! Képzeld én már dolgoztam rajzfilmstúdióban! Ja és én is táncoltam és koriztam évekig! Vicces nem?! További szép napot!:)

  • Secima írta...

    Köszönöm a díjat. :)
    Én a második helyről levenném a Valószínű csak álom marad szöveget, mert így tényleg csak álom marad.

  • eralilla írta...

    Nagyon jól esett, hogy rám is gondoltál, s megajándékoztál ezzel a díjjal. Köszönöm szépen! S kívánom, hogy mindegyik vágyad teljesüljön.: 2,3
    (Az egyik nekem is nagy vágyam, de ez titok)