CT csere

2010. március 14. 2 üzenet

Ismét búcsúzom egy CT tagságtól. Scoubidoo-nál mondtam vissza keserédes szájízzel. Két hónapot is várakoztak a készletei, mire megjelentek. Mindig elsők között kész voltam, tegnap mégis küldött egy privit, hogy akarok-e még CT tag lenni? Mivel már gondolkodtam a visszaadásán, így visszamondtam (még két készletnyi anyaggal azért jövök).

Viszont megkeresett Ania a GoldenSun Design-tól, hogy csatlakozom-e hozzá? És igent mondtam.

Így csereberéltem.:)

De az álomtagságok még váratnak: Lily, Jofia, Tiramisu, Lorie, Anastova...:)

2 üzenet :

  • Judit írta...

    Tetszenek az álmaid (nekem most Tiramisu a nagy álmom), én is nagyon szeretem őket!!!! Gyönyörűek oldalaid vannak, egy éve én még azt se tudtam mi az a ct, most meg Lorinál vagyok (álmom volt, én írtam neki), szóval ne add fel!!!! És köszönöm a fotó tippeket is!