Blogdíj

2010. április 21. 1 üzenet

KISNYÚL -tól április 21-én kaptam egy blogdíjat. Ezúton is köszönöm neki, hogy gondolt rám és nagyon jól esett, amit írt nekem!


Ehhez szabályok is tartoznak:
1. Ha valaki adja, én elfogadom, ellenvetés nélkül.
2. A logót kirakom a blogomba.
3. A szabályzatot kirakom a blogomba.
4. Megnevezek 6 másik blogot, akinek átadom a címet.
5. Kitöltöm a tesztet és kirakom a blogomba.
6. Megnevezem, hogy kitől és mikor kaptam és nagy, színes betűkkel kirakom a blogomba.

Becenév: Általánosban és középsuliban Szasza. Az Eagleszem név csak nicknév (amúgy tényleg jó a szemem), immáron 13 éve birtoklom (még betárcsázós net idejéből).

Lakhely: Tatabánya

Születési hely: szintén

Magasság: 172cm

Névnap: július 26.

Foglalkozás: Jelenleg anyuka :)

Testvérek: egy húgom van

Anyanyelv: magyar

Beszélt nyelv: németül és angolul szerintem nem tudnának eladni, de inkább passzív szókincses vagyok, gyakorlás híján.

Gyűjtemény: sok-sok könyv, régi videókazetták és az edények a mosogatóban (Jóistenke megszánhatna egy mosogatógéppel).

Iskola: általános, szakközép, tanfolyamok. És mindig tanulok... Főiskola az álmom marad, mert egyszerűen nincs rá pénzem. :(

Kedvenc tantárgya(i)m: rajz, töri, irodalom és számtech

Kedvencek: a gyermekeim, olvasás, filmek minden mennyiségben, tánc, scrap

Zsebpénz: hehe, az mind elmegy a gyerekekre

Kívánság: boldogság és egészség nekem és az egész családomnak. Hogy kiegyensúlyozott felnőtteket neveljek a fiaimból.

Háziállat: vakond a kertben, szemtelen legyek és esős idő után sok szúnyog. Volt viszont egy kutyusom, Buksi. Szálkás szőrű tacsi volt, és nagyon szerettem. Már tíz éve nincs köztünk. :(

Most már csak az jönne, hogy nevezzek meg 6 blogot. De ahogy láttam, már szinte mindenki megkapta. Így adom mindenkinek, aki esetleg még nem tulajdonosa a díjnak és követi a blogomat.

1 üzenet :