Freebie: 5 magical fairytale papers

2010. május 18. 25 üzenet

Mivel annyi a "ráérős" időm van, készítettem egy freebiet. Nagy-nagy kedvenc stílusom: a fantasy (sokmindenben), azon belül is tündék-elfek világa. Ez inspirálta a papírjaimat. Ha tetszik, kérlek, hagyjál egy kis üzenetet nekem! :)


Használjátok egészséggel!


25 üzenet :

  • eagleszem írta...

    Nem tudom, miért csinálja. Leteszteltem az eredeti rar fájlt, ott nem írt ki semmit. Lehet, hogy a mediafire-nél sérült vmennyit. Feltöltöttem 4shared-re is.

  • eralilla írta...

    Hű, nagyon klassz papírok. Tegnap töltöttem le, de az 5. nekem sem jött le. Most a 4 shareden letöltöttem, s az kicsomagolja. Köszi-köszi! Tündériek.

  • Névtelen írta...

    Beautiful , thank you so much ! But do you know that in the 1st Magical papers , the file is corrupt and picture n.5 does not show : pls check , thanks :-)

  • Névtelen írta...

    thank you so much for sharing these BEAUTIFUL pages. you are so talented. greetings from south australia. sueceduna