The Future is SteamPUNK

2010. május 12. 3 üzenet



Marta van Eck új készlete ismét meghökkentő, és gyönyörű: A The Future is SteamPUNK a századforduló idejére repít minket, egész pontosan az akkor született találmányok világába. Fantasztikus és egyben bizarr! Nyomozgattam a SteamPunk kifejezés után. Ez egy egészen speciális stílusirányzat, több művészeti ágban is jelen van, úgy mind képzőművészet, divat, film, stb. Nekem nagyon bejön. Gyorsan készítettem két oldalt belőle.


És az én két oldalam:

Készítettem még egy oldalt, mert nagyon megihletett a készlet. Kicsit filmplakát jellegű lett, de ehhez a stílushoz ez kell!


Update: A Keira Knightley-s és Robert Downey Jr-os képem GSO-s lett a Gottapixel galériában!
Update update: :) A Sherlock-os lett a nap oldala a Gottapixelnél! Úgy örülök! GSO-s már sokszor voltam, de így kiemelve még sosem! Hurrá!!!!

3 üzenet :

  • Kovaxka írta...

    Jeszjesz! Imádom ezt a stílust! Nagyon király a készlet és fenomenális oldalakat csináltál!!! a Wild Wild West tökéletes passzol hozzá! :)