Nosztalgia kihívás

2010. május 21. 9 üzenet

Eralilla meghívott egy kis nosztaligázásra.

Chris' Scrap indított egy kihívást, aminek a nosztalgia a lényege. Nézd vissza a képeidet, és a 6. legrégebben publikált képedet mutasd meg ismét a nagyvilágnak. Aztán válassz ki még 5 scrappert, és kérd meg őket is, hogy tegyenek ugyanígy.

Böngészgettem a galériáimban, és rátaláltam. Eleinte a Scrap.hu-ra töltöttem fel az oldalaimat, de aztán beleszerettem az SB.hu-ba, és ott is ragadtam.
A Scrap.hu-ra feltöltött 6. képem tavaly május 22-én készült, a tatabányai anyukák baba-mama találkozójáról. :) Én sajna nem voltam jelen, de kedveskedtem ezzel a többieknek.

És az öt ember, akit nosztalgiázni hívok:

9 üzenet :

  • eralilla írta...

    Köszönöm a visszaemlékezésedet. Aranyos oldal volt már ez is.
    S hogy (nem) kerültél Te tatabányára? Majd egyszer megírhatnád priviben.