Mirror Lake freebie by Wee Faerie

2010. június 12. 5 üzenet


Wee Faerie egy csodálatos freebiet készített. Nagyon megtetszett, így gyorsan le is töltöttem a blogjáról. Csodaszép készleteket készít, érdemes odafigyelni rá.

A készletből készítettem egy oldalt, amelyen a kisfiam: Bendegúz pihenget egy tónál. :) Ez most a kedvenc képem róla, tegnapelőtt sikerült készítenem.



5 üzenet :

  • WeeFaerie írta...

    Gorgeous page, I love what you have created with the kit! He looks so adorable sitting by the water. Thank you so much for showing me this! ~Debi

  • Marcsika írta...

    Szia!
    Nagyon tehetséges vagy. Én is évek óta freebie mániás vagyok. Kérlek, ha tudsz küldj nekem freebie alapanyagokat.
    Email címem: 87heaven@gmail.com
    Én is szívesen megosztom Veled az enyémeket!

    Hálásan köszönöm előre is!
    :)Szia