More Lust

2010. július 31. 3 üzenet
Annyira tetszett Hollie kihívása a DeviantScrap-en, hogy készült még egy oldal. :) Szerintem mindent elmond az oldal. Remélem, nem ízléstelen.

Készült: Cozy Attic by Marta van Eck

Egy nagyon apró szösszenet a végére. Csak most futottam át pár blogot, és csöppet elképedtem azon, amiket láttam a hétfői "viharra" reagálva. Én itt csak tényeket írtam. Nem személyeskedtem. Nem kritizáltam senki stílusát, sem műfaját, sem egyebét. Viszont igen, megbántva éreztem magam, mert úgy éreztem, hogy munkám színvonala áll egy bizonyos fokon, és ezt megkérdőjelezni vélik. Mindezt csak azért, mert nem tudtam saját fotót használni.
Ezért döntöttem úgy, hogy továbblépek máshová. Köszönöm a sok kedves kommentet! Nagyon jól estek. És erőt ad ahhoz, hogy folytassam.

Puszi nektek:

3 üzenet :