Újabb adott fotók

2010. július 24. 1 üzenet
Igyekszem utolérni magam. Most öt újabb oldalt tudok mutatni. Az első Hgizzynek készült. Sokat variáltam az oldalt. Végül egy könyvbe festettem őt és Napoleont! :) Ehhez pedig a Fly Pixel Studio: Precious Moment készletét használtam.

A második Hékásnak készült, a tüneményes alvó tündérkéjéből. Itt Agnesingap: Good Night készletét használtam. A tündér saját, a pici tündérek pedig Calitól vannak.


A harmadik oldal Secimáé lett! Az ő fotóját látva, rögtön tudtam, hogy akarom megvalósítani. Nagyjából sikerült is! Rengeteg manipulációval elkészültem az oldalammal. Háttér, felhők és wordart saját. Fénysugár, repülő, léghajó és madarak: Cali.


A negyedik Oslinak készült. Igazi fiús oldalt hoztam össze Zotya fiával. :) SussieM BoyZone freebie-jét használtam.


És az ötödik Beszterinek készült. Neki nagyon sok mindenért hálás vagyok, és örülök, hogy ismerhetem őt. Miatta szerettem bele a scrapbookba. Csodálattal nézem a munkáit, mert olyan gyönyörűeket alkot, ami nekem nem megy. Julcsi és Beni oldalához a Fly Pixel Studio: Happy Place készletét, valamint Irene Alexeva papírját használtam.


1 üzenet :

  • Secima írta...

    Egytől egyik szuper oldalakat készítettél. Mondhatni mint mindig. Nekem azért van közöttük egy legkedvesebb, de azt hiszem ez érthető. :)
    Köszönöm, hogy megalkottad ezeket az oldalakat. :)