Az én kis titkom

2010. augusztus 30. 18 üzenet

Már nem titok. Babánk lesz ismét. Most 8 hetesek vagyunk. Meglehetősen rosszul vagyok. Sokszor tiszta gyenge vagyok, még felkelni is alig van erőm. Ezért visszamondtam két CT tagságomat is (BlackCat, Eledhwen). Elég mozgalmas hónapom lesz most szeptemberben. Bendi holnapután már ovizik, Matyi 20-án kezdi a bölit. Sógórnőm is érkezik Dallasból, és közben rohangálok vizsgálatokra. Szóval, nem fogok unatkozni.

18 üzenet :

  • Kisnyul írta...

    Andikó, gratulálok és örülök, hogy megosztottad velünk is a "titkodat". Nyugodt babavárást kívánok neked, már amennyire az elkövetkező időszakban lesz erre lehetőséged.

  • szrjudit írta...

    Valahogy éreztem, hogy ez lesz a hír :) :) :) és nagyon nagyon örülök, pihenj sokat azért, ez fontos, nagyon boldog babavárást kívánok nektek!

  • eralilla írta...

    Éreztem, hogy ilyen titkod van. (talán mert én hiába vágyom rá.)
    Nagyon örülök a hírnek, s vigyázz nagyon Magadra! Igen, mozgalmasnak tűnik, de nézd a jó oldalát.

  • Noncsi írta...

    Gratulálok a babához és jó egészséget és sok boldogságot kívánok! Kíváncsian várom az esetleges beszámolóidat a babavárásról. :)