Ho Ho Ho by GoldenSun Designs

2010. december 7. 1 üzenet


Ismét egy karácsonyi készlet, ezúttal Ania-tól. Sorolhatnám, hogy mesés, gyönyörű, stb., de egyszerűen nincs időm. :( Sajnos visszamondom nála a tagságomat, Calitól is kértem egy kis pihit, mert nem érem utol magam. Közben viszont Anna Anastovánál lettem CT tag. De még el sem jutottam odáig, hogy meglessem a készleteket. Nagyon ég a fejem. Nem a CT munka sok, hanem az egyéb. Tegnap is Pesten voltam, holnap vérvétel... Ésazuram is morog. Egy oldal készült a készletből persze.


És az oldalam:
Thanks dida1357!

1 üzenet :

  • hékás írta...

    Sajnálom nagyon, hogy nem látunk több mesés oldalt Ania és Cali készletéből Tőled - legalábbis egy ideig. De megértelek teljesen, első a család. Én is a nagy visszamondások előtt állok, bár én még húzom kb 3 hétig. De legalább Annánál még találkozunk ;)