Milk Tooth by Cali Design

2011. január 1. 2 üzenet

Nagyon lassan, de kezdem összeszedni magam. Eléggé kimerített a sok munka, az ünnepek. Ajándéknak 25-én elromlott az autónk is. :( Mivel nem nagyon tudunk kimozdulni, így elkezdtem elővenni a készleteket. Elsőként Cali fogtündéres készletét. Még nem igazán sikerült ráhangolódnom. Az oldalra az egyéves Bendikém került. Szerettem róla ezt a fotót, és mivel csak két foga volt még, úgy gondoltam passzol a készlethez. :)

Cali januárban vendég designer a Scrapinsider-nél. Ezt a készletet kizárólag ebben a hónapban vásárolhatod meg itt/buy here!

És az oldalam:

2 üzenet :

  • hékás írta...

    Nagyon édes oldalt készítettél! És hogy Bendi mennyire hasonlít Rád! A készlet az én világomtól is távol áll, bár kevés elemet használtam, de azért nekem is összejött :)

    Boldog új évet Nektek! A kocsi bosszantó, de nézd a jó oldalát. Otthon vagy a meleg lakásban, és ráérsz scrappelgetni ;)