Silence is Golden

2011. január 31. 3 üzenet


Marta most már hivatalosan is a DeviantScrap designerei közé tartozik. Az első készlete a némafilmek világát hozza el nekünk, különös tekintettel Charlie Chaplinre. :) Nagyon jópofa és édes készlet. Egy oldalt készítettem, bár lenne még ötletem párra. Engem a Casablanca inspirált. Marta készített egy jópofa kisfilmet a készletből, megpróbálom beszúrni ide.




Tegnap elküldtem egy kivétellel az összes CT-mnek a szülési szabadságos üzenetemet. Nagyon megértően fogadták, és mind vár vissza. Ez olyan jól esett!

Éééés nem titok továbbra, hogy február 19-én férjhez megyek! :)


És az oldalam:



3 üzenet :

  • hékás írta...

    Húúú, nem semmi ez az oldal! Fantasztikus!

    Az esküvőhöz pedig gratulálok! Le a kalappal előtted a nagy pocakos esküvő miatt. Jó szervezkedést az utolsó pár napra :)

  • Kovaxka írta...

    ÓÓÓÓ, reméltem, hogy még alkotsz ezzel a készlettel, muszáj lesz megvennem. Csúcs az oldalad! Nagy gratula az esküvőhöz is!!!!