Elmaradásaim Agnestől, Ulisától és sirámaim

2011. május 15. 7 üzenet
Sajnos Vivi pocakfájós lett. Rengeteget sír, én meg rogyadozom már. Emiatt elmaradtam Agnesingap két gyönyörű készletének bemutatásával.
Az első a My family. Gyönyörű zöldes-barnás színekkel. Most pakolásztam, mert a készlet ezt kívánta.


És az oldalam:
Thanks Dytka!

A másik készlet vagányabb, és csupa kék: a You Rock :) Itt is pakolásztam, és kifejezetten élveztem a munkát. A készlet 6 papírt és 36 elemet tartalmaz.


És az oldalam:


Majdnem elfelejtettem a Fly Pixel Studio legújabb készletét megmutatni. Az Elegant csupa finom elemet tartalmaz, főként a barna árnyalataiban. Az oldalamhoz egy esküvői fotónkat használtam.


És az oldalam:

Eléggé el vagyok keseredve. Hiába írtam meg minden CT-mnek, hogy május-júniusig nem leszek (mindegyik visszajelzett, hogy rendben), ennek ellenére 3 helyen is töröltek a CT fórumokról. Ez nagyon rosszul esett. Az már nem is érdekel, hogy a DST-n rá sem bagóznak az oldalaimra. Nekem most nem nagyon van időm fórumozni, de röhej, hogy máris leállósávba tettek. Természetesen minden kedvenc designerem akkor hirdetett CT callt, mikor Vivi született, így nem mertem jelentkezni. Elég gáz lenne rögtön csúszni a dolgokkal. És egyre inkább azt érzem, hogy senki sem kíváncsi a munkáimra...

7 üzenet :

  • hékás írta...

    Sajnálom a pocakfájást, mi szerencsére megúsztuk mindkettőnél. Borzalmas lehet, kitartás, reméljük hamar átlendül a nehezén.

    az oldalaid fantasztikusak, egytől egyig. A DST-vel egyre kevésbé kell foglalkozni, olyan nézettségek és kommentszámok vannak, amik a röhej kategóriába tartoznak. Persze tudom, hogy ezt nehéz elfogadni, én is szoktam bosszankodni. De sikerélmény nélkül eléggé el lehet keseredni. Főleg, hogy most kb ez az egyetlen szórakozásod... szerintem írj a designereidnek mailt vagy privit a DST-n, és jelezd nekik, hogy munkára kész vagy

  • Kovaxka írta...

    Mindkét fiamnál megvolt, ilyenkor egy örökkévalóságnak tűnik, de hamar túl lesz rajta (ha még szoptatsz, ne egyél semmi puffasztót). Nem értem a designereket abszolút, hol itt a bizalom? A DST-n meg ne bánkódj, messze nem ér az annyit (engem sose kommentelnek, a legtöbbre rá se néznek). Ne ezekkel mérd magad, kitartás.

  • millu írta...

    A hasfájás nem jó dolog,főleg a kimerültség veszélye miatt.Kitartást hozzá.Mi is átestünk ezen.Nekünk a hason alvás elég jól be vállt.A CT-k,hát nem szép dolog volt tőlük,nem is értem.Én egy kis pihit kértem,mikor szarul voltam,igaz nem töröltek,de vendég tagságba tettek egyből.Az oldalaid gyönyörűek,mi Brigivel biztos kíváncsiak vagyunk rá,meg szerintem sokan mások is.DST-hez nem tudok mit szólni,nekem annyira sok kommentem alapból sem volt,én mindig a bloglátogatásomon kesergek.:D

  • krisssz írta...

    Szerintem ne szomorkodj, gyönyörűségeseket alkotsz. Lesz más CT, ha valamelyiknek vége. Örülhet az a tervező, akinek dolgozol, és nem fordítva:) Pocakfájós időszak meg biztosan elmúlik idővel, addig is kitartást:)

  • szrjudit írta...

    Szia Anikó, olvastalak már, most végre idejutok, hogy írjak is. A kislányod gyönyörű, a pocakfájás szép lassan elmúlik majd, neked pedig újra lesz majd picivel több időd a szkreppre, és meglátod lesznek kapuk, amik újra kinyitnak majd, meg lesznek újak is, ne szomorkodj. A DST egyébként már nem olyan mint régebben, ne mérd vele magad. Fel a fejjel, várunk vissza!

  • Toni írta...

    Remélem mire eljutottam a kommenteléshez, arra a pocakfájás csak egy rossz emlék! Nagyon sajnálom a designereid hozzáállását! Minden jó valamire: legalább tudni fogod, hogy ki látja benned a darabot és ki az embert. Csúcs vagy és ezen az sem változtat, ha átmenetileg szünetelsz!
    Csak úgy egymás között. Szinte mind nők vagyunk, azért szégyen, ha ezt az átmeneti állapotot valaki nem érzi és "kiteszi" a szűrödet! Könnyű ebben a lelkileg nehéz, hosszanti alvásokat nélkülöző és hormon fortyogásban bővelkedő időszakban nyugiról beszélni! De nyugi! Vedd, be a leszar**m tablettát és ne foglalkozz mással, csak azzal, ami neked jó! Ennyi a bölcselet! Mondtam már, hogy mennyire sirály vagy?!