Jelentem: élek és néha alkotok is! :) Megabejegyzés

2011. május 2. 6 üzenet
Mivel ide a blogba régesrég nem írtam, tudatom mindenkivel, hogy március 20-án megszületett picur kislányom: Vivien! Édes kis tündér, nagyon imádom! Vele lett teljes a család és a szívem. Mindig is szerettem volna egy kislányt és ez mos teljesült.

Időközben Bendegúz is öt éves lett! Hihetetlenül repül az idő! Matyit is beírattam oviba. Ha minden igaz, szeptembertől már ovis lesz. Időközben megtalált minket a bárányhimlő. Bendi már meggyógyult, jelenleg Matyesz pöttyöske. Vivi szerencsére nem kapta el (anyatej miatt védve van).


***
Még szülés előtt készítettem egy-két oldalt pár készletből, és most már egy-egy újból is dolgozom (ha sikerül).

A legelső oldal, amit mutatok Cali Eggceptional Easter készletével készítettem. Matyiról még egy hónapos korában készítettem a fotót (kedvenc nyuszis rugiban). Sajnos más húsvéti jellegű fotóm nincs, mivel a fiúk mindig elmennek locsolkodni, apa meg nem fotóz.



És az oldal:
Thanks kats83 and danima!


***
A második oldalam is húsvéti készletből készült, Pink Lotty Design: Easter Morning-jából. Sajnos nem tudtam saját fotóval dolgozni. A készlet gyönyörű, és biztos, hogy fogok vele dolgozni még.



És az oldal:


***
A harmadik oldalamat Kimla nyereménykészletéből: a Found in the cabbage-ból készítettem. Ha minden igaz, francia eredetű, hogy a kisbabák káposztákból kelnek ki (a buci babák is eredetileg cabbage patch kids-ek voltak). Nos, az én oldalamon Vivit találtam a káposztaföldön. :)



És az oldalam:

***
És a legutolsó oldal Pink Lotty: Marie Antoinette készletéből készült. Monicca májusban vendég designer a DeviantScrap-nél. Az ottani bemutatkozó készlete lett ez. Én maradtam a témánál, és igyekeztem visszahozni a kor hangulatát.



És az oldalam:




6 üzenet :

  • eralilla írta...

    Nagyon szépek az oldalaid, mint mindig. (én kedvelem az alkotásaidat A legszebb mégis a hír, a babáról. Sok örömet, erőt, boldogságot kívánok Nektek. S mielőbbi pötty mentes napokat!

  • Toni írta...

    DE jóóó újra "látni" Téged! Gyönyörű a kis jövevény, gratulálok és ha időd engedi gyere még és hozzál ilyen csudás oldalakat!