Elmaradásaim

2011. július 6. 2 üzenet
Itt a blogban eléggé el vagyok maradva. Inkább az oldalakra és galéria feltöltésekre van időm (de még oda sem teljesen), a blog meg valahogy kimarad. Így ömlesztett blogbejegyzéseim lesznek.

Az első, amit mutatok - Marypop Designs: Eternity készlete -, a mai napon jelent meg. Gyönyörű, vintage stílusú készlet. Én mégis nehezen dolgoztam most vele. Az elemek inkább pakolászós oldalakért kiáltottak, de én akkor is mást akartam. Végül két oldal is készült.

SHOP

És az oldalaim:
GSO-DST
Thanks dida1357!


A második, Agnesingap készlete: a Blue Sea. Egy újabb tengeri-nyári készlet. Itt hoztam a szokásos fantasy stílust, valamint egy nagyfotós-blendingelőst.


És az oldalaim:
GSO-DST
Thanks july-c!

Thanks Kuki!


A CEWE-n ismét volt kép egymásnak játék. Én most Beedee-nek készítettem oldalt a kisfiáról, nekem pedig Krisssz alkotott egyet a fiúkról. :) Beedee kisfia az eredeti képen egy ágyúba kapaszkodik. A fejkendő miatt kalózós téma ugrott be, de végül hajótörött lett.
Krisssznek a fiúkról sarazós-pacsálós képeket küldtem, ami a múlt héten készült. És Krisssz egy gyönyörű tengerpartra varázsolta őket. Köszönöm még egyszer!!! Imádom! :)

Beedeenek készült oldal:

Azt is megmutatom, hogy miből lett. :) A fotó:
És a háttér:

És a Krisssztől kapott oldalam:

2 üzenet :