Már megint elmaradtam! Négy új készlet

2011. július 11. 4 üzenet
Nem magyarázkodom, hogy miért maradtam már megint el a bloggal. Az oldalaimat a galériákba gyorsan feltöltöttem. :)

Az első készlet Monicca. Under The Sea készlete. Nagyon sok tengeri témájú készlettel dolgoztam, de ez annyira más. Persze, csakis pozitív értelemben! Imádom a színeit (mindig is imádtam a türkizt). Az oldalamon lévő sellővel már nagyon régóta szerettem volna dolgozni, és ehhez a készlethez tökéletesen passzolt.


Az oldalam:
GSO-DST
Thanks dida1357!

A második Marta van Eck: The Ark készlete. Nagyon jópofa, Noé bárkáját Monthy Phyton stílusban bemutató készlet. Szinte végig vigyorogtam az oldal készítése közben. És most nem dolgoztam fotóval, csak az elemekkel. :)


És az oldalam:
GSO-DST
Thanks Mary-11!

A harmadik és negyedik készlet Cali-é. Az egyik már a múlt héten megjelent. Ez a Ladies and Gentleman. Stílusosan a készletnek van egy fiús és egy lányos része. Én mindkettőhöz Hékás gyerkőceinek fotóját használtam. :)




És az oldalak:
GSO-DST
Thanks *Joanne*!


Végül a ma megjelent Terrarium készlet, amit imádtam! És kivételesen azt mondom, hogy az oldalamat is imádom belőle! :) Remélem, nektek is tetszik!



És az oldal:
GSO-DST
Thanks dida1357!



4 üzenet :