Egy-két egyéb oldalacska

2011. augusztus 25. 3 üzenet
Először is megnyertem Marta Mysterious Night készletét, amiből rögtön készítettem egy oldalt. Első ránézésre fel sem tűnik, hogy milyen sok munkám volt vele. De nekem nagyon tetszik (szívfájdalmam, hogy egy GSO-t sem szedtem össze vele).




A második és harmadik oldalam az SPD Grand Theft Pickle kihívásából született. Először félreolvastam a kihívás szabályát és Schneggo81 oldalát lifteltem. Szerencsére még időben észrevettem a bakimat és gyorsan lifteltem AngelJet egyik oldalát (a pakolósat:)).

1. Az eredeti (Schneggo81)


És a liftelésem:
Thanks momadee!


Credits:
Silver Lake, Halloween Castle and Fresh morning by Pink Lotty Design

2. Eredeti (AngelJet):


És az én oldalam:


Credits:
In the Old Garden & Old Bear by Eledhwen Design

3 üzenet :