Baroque and Haiku kits by Priss Designs

2011. október 27. 3 üzenet
Ha valaki jól figyelt, az már észrevehette múlt héten az új blinkiet a CT-k között. Laura kért meg, hogy legyek csapattag nála (amit bevallok, jól esett lelkemnek, mert szinte csak elutasítást kaptam mostanában, vagy választ sem). Hihetetlenül gyönyörű készletekkel indítunk rögtön. A Baroque szerintem inkább reneszánsz itáliai stílusú, de imádom. Annyira, hogy három oldalt is készítettem vele. Röhej módon pont azt az oldalamat favorizálják belőle, ami nekem a legkevésbé tetszik (ettől függetlenül, szinte nevetségesen kevés kommentet kapok). Ki érti ezt?






SHOP - Deviantscrap

És az oldalak:



A második készlet: a Haiku Japánba repít minket. Szintén gyönyörű, az orientális hangulatával idevarázsolja a teaházak hangulatát. Két oldalt készítettem. A nekem kedvessel sokat technikáztam. Félig belerajzoltam a papírba, félig maradt "élő".






SHOP - Deviantscrap

És az oldalak:

3 üzenet :

  • Kovaxka írta...

    Én minegyiket favorizálom, meseszép oldalak!!! Kedvencem a legalsó, wow! Csúcs ez a designer, remek helyre kerültél. Én is alig kapok kommentet mostanában, evvan, nem kell mellre szívni.