Elmaradásaim 1: Truffles Christmas by Jofia Devoe

2011. december 14. 0 üzenet
Sajnos a múlt hetem katasztrófális volt. Mindhárom gyerek és én is betegek voltuk. Vivinél rezgett a léc, hogy kórház lesz belőle. Ráadásként egy csomó naptárrendelésem volt, és persze nyakamon a nyomdai határidő. Így majdnem minden nap éjjel kettőig dolgoztam. A CT-ket is robotként készítettem (vagy inkább zombiként). Galériákra még futotta erőmből, de a blogra nem. Most sorban pótolom, mert bőven van mit.

Az első, Jofia gyönyörű készlete. Vagyok olyan szerencsés, hogy nála vendégeskedek decemberben (erre ilyen kontár vagyok. Pffff...) A készletről csak felsőfokon tudok beszélni. Csodaszép, mesés,... Annyira más oldalt akartam készíteni, de a végén mégis maradt az édi-bédi babás fotó. :) Másoknak nagyon bejött, mert 3 GSO-t is begyűjtött. Így végül én is megszerettem. Jofiától még három készlettel jövök, csak érjem utol magam.



És az oldalam: