Sok-sok elmaradásom

2012. január 8. 3 üzenet
A karácsony, valamint a fél ház szétverése miatt a blogra nem maradt időm. Most is gipszkartonoznak a fejem felett. :) Egy óriási bejegyzésben, ömlesztve pótolok mindent.

Először Jofia készleteit mutatnám. Az első a Snowflake Dance. Ebbe a készletbe szerelmes lettem (és most már megszereztem Lily részét is).


Az oldalam:

A második készlet a White Heart. Ez egy bűbájos mini készletecske, kellemes pasztell színekkel és egy pici pirossal. :)

És az oldalam:

A harmadik a Foggy morning, ami a címéhez hűen egy késő őszi - tél eleji hangulatot árasztó készlet, édes elemekkel. Az oldalamat igyekeztem vidámmá varázsolni a didergő kislányokkal a gomba tetején.


Az oldalam:

Karácsonyra Priss egy gyönyörű készletet készített: a Toys in the Attic-ot. Padlásos készletekben nagyon otthon vagyok :), most mégis az egyik oldalammal "kirepültem" a témából.


Az oldalaim:

Még karácsony előtt várt egy e-mail rám Melissától. Megkért, hogy az új papírjaival dolgozzak. Rettentően örültem neki, mert nekem ő az "isten" fantasy scrap témában. Egy oldal készült, de még szeretnék vele dolgozni.

Az oldalam:

Kicsit megkésve, de jelentkeztem Eena-hoz tagnak. És nagy örömömre bevett a csapatába. Gyorsan készítettem egy oldalt a legutolsó készletéből: a Birth of Phoenix-ből.


Az oldalam:

Delphtől sajnos elbúcsúztam. Gyönyörűek a készletei, de nem igazán passzol a stílusomhoz, és nehéz volt vele dolgoznom. Ez a búcsúzó készletem tőle. 

Az oldalam:

Valentinától két készletet is mutatok. Az első az Enchanted Winter Night. Tündéri, édes, rajzolt papírok és elemek találhatóak benne. Bendinek nagyon tetszett, mert éppen (többek között) pingvin mánia tombol nálunk.

SHOP és SHOP és SHOP

Az oldalam:

A második készlet már a Valentin napra készült. A felhőket meglátva támadt egy ötletem, hogy Cupidót ráültetem, mintha keresné az alanyt, akit eltalálhat a szerelem nyila. :) Szerencsémre találtam egy tökéletes fotó t is.

Az oldalam:

Lynnise is készített egy új készletet, ami babás témájú. Én a baba mellett, csöppet viccesre kerekítettem az oldalam.

Az oldalam:

Almira kalózos témájú CU készletecskét készített. Majdnem egy hetet késtem vele sajnos. :(


És az oldalam:

És a végére hagytam Joelle-t. Az előző tündérvölgyes készlet folytatását készítette el. Meseszép! Egyszerűen lenyűgöző! Igyekeztem vele valami nagyon szépet alkotni. Két oldal készült, mégsem érzem őket az "oldalnak".

Az oldalaim:

3 üzenet :

  • Kovaxka írta...

    Jaj, nagyon együttérzek! Én egész héten selejteztem és pakoltam ki a gardróbból meg a fürdőből, holnap kezdik szétverni. :( Mesés oldalakat készítettél, mikor volt időd??? Kedvenceim a gombás, a főnixes, a hópihés meg a Priss-es oldalak!