"Housewife - Kit" created by Valentina's Creations

2012. február 26. 1 üzenet
Előbb kézműves, most háziasszony. Valentina készlete is fejtörést okozott. Aranyos, de egyszerűen nekem nem állt össze belőle semmi. A WC papír háttér nekem egy kicsit bizarr. :) Az oldalam sem jön be igazán. Ezzel szemben mégis sok kommentet kapott. Én ezt nem értem amúgy. Vannak oldalaim, amik igazán gyönyörűek, de a kutya se néz rá. Aztán itt van egy aranyos, de valójában semmilyen oldal, ezt meg kommentálják. Itt még csak nem is kellett igazán dolgoznom. Valaki mondja már meg, hogy miért?

Shop(Val) és Shop(7th) és Shop(GP)

Az oldalam:

1 üzenet :

  • Kovaxka írta...

    Mert nem vagyunk egyformák, szerencsére! Egyébként nekem is bejön, szuper a fotó, tök ironikus, ütős. Az mindegy, hogy mennyit dolgoztál vele. :)