Odd town by Priss Designs

2012. február 6. 1 üzenet
Nagyon ég a fejem, hogy a bloggal elmaradok (bár most pár készlettel is). A fiúk már meggyógyultak, de Vivi még mindig náthás. Nekem szombatra bedagadt a bal felső szemhéjam és szép piros lett (fogalmam sincs, mitől). Ráadásul elég fájdalmas is volt. Most már nagyjából leapadt a duzzanat. Ilyen állapotban kellett após 60. szülinapját levezényelnem (főzés, 14 vendég, és egyéb finomságok). Szóval lepukkantam. Remélem, az év további része nem ilyen lesz nekem, mert ennyi bőven elég.

És most kezdem a sort az elmaradásokkal. Az első Priss: Odd town készlete. Lenyűgöz Laura minden készlete, mert általuk mindig egy fantázia világba csöppenek. Én egy erdei meseillusztrációra hajazó oldalt készítettem. Már nem is írom, hogy jó lenne még dolgozni vele, mert nem bírok időt szakítani rá (pedig itt figyel pár Lorie készlet is).

Az oldalam:

1 üzenet :