Capture your moments by Komarik Designs

2012. április 12. 2 üzenet
Mostanában nem nagyon buzog bennem a scrappelés utáni vágy. Egyszerűen úgy érzem, -főleg a CT munkák miatt- hogy elvész az, amiért szeretem csinálni, eltűnik a kreativításom. Most visszamondtam Valentinát, mert nekem túl giccses, és szapora volt. Viszont Elenánál kaptam tagságot. Ő szerencsére nem hetente hoz új készletet, így talán sikerül visszanyernem a lendületemet. 

Az oldalam:

2 üzenet :

  • szrjudit írta...

    Lehet, hogy te úgy érzed, eltűnt a kreativitásod, de hidd el, én pont ezt csodálom a képeidben, mindig nagyon különlegesek és kreatívak, nagyon jó fotókat választasz,és mindig van benne valami különleges. Azokat a tervezőket tartsd meg, akik megmozgatnak,és keress kihívásokat, feladatokat, ahol kell a kreativitás, no meg készleteket, amik csak úgy megtetszenek :)