Victorian Charm Collab Kit with Veronica Spriggs

2012. április 4. 0 üzenet
Egy gyönyörűséges kollab Valtól és Veronicától. Minden túlzástól mentes (a scrapbookgraphics-hoz nem is passzolna), csodaszép viktoriánus készlet. Magát a kort és stílust imádom, az oldalam mégis visszafogott lett. Sőt, még háttérpapírt sem használtam. De a gyönyörű overlay a háttérben így tudott igazán érvényesülni. A fotót meg jól megcsavartam. A kislány fejecskéjén is voltak eredetileg virágok. A gyönyörű arcát kiemeltem a kerettel, és a keretre is tettem pár virágot. a kereten kívüli részt rajzolttá alakítottam. Ez az oldal is nagy tetszést aratott (főleg a gottapixelen). Az az érdekes, hogy küszködök Val készleteivel, aztán mégis sikerül valamit kreálnom, ami sikert arat.

Shop, Shop(GP), Shop(7thHeaven)

Az oldalam: