3 éves a blogom!!!

2012. május 28. 14 üzenet

Észre sem vettem, hogy 26-án három éves lett a blogom. Három éve scrapbookozok digitális formában (ami nekem tökéletesen megfelel, mert bármikor félbehagyhatom  a gyerekek miatt).
Bár nem a kezdetektől figyelem, de 47692-en nézték meg a blogom. Freebie-imet összesen 12521-en töltötték le (hihetetlen szám). 92 rendszeres olvasóm lett és 65 facebook rajongóm. Magyarország után az USA-ból látogatnak ide a legtöbben.

Szokásomhoz híven egy szerencsés ember nyerhet tőlem egy oldalt, ha hagy nekem itt egy üzenetet.  Pénteken sorsolok Mr. Randommal. Szóval, hajrá!

Csak poénból, a legelső oldalam:


14 üzenet :

  • kreatívhit írta...

    Nagyon örülök az eredményeidnek kedvelem a blogodat.Mindig igényes munkával találkozom nálad.További ötletes tartalmat és ismertséget kívánok a blogodnak.

  • hékás írta...

    Gratulálok a 3 évhez, imádok ide jönni, imádom az oldalaidat, a kreativitásodat, és igen, imádlak Téged is :) Az oldalnak meg mindig nagyon örülnék...

  • bjud írta...

    Nagyon figyelemre méltó számok! Azt hiszem megérte elkezdened a scrapbook-ozást, hiszen méltán van rengeteg követőd.
    Csodálattal nézem minden munkádat, legtöbbjüket letöltöttem magamnak inspirálódáshoz. Lenyűgöz kreativitásod és profizmusod. Még nagyon sokszor ennyi születésnapot és további gyönyörű oldalakat kívánok. Amíg alkotsz, én biztos, hogy hűen foglak követni :)
    Ha meg esetleg én lennék az a szerencsés, aki oldalt kaphat Tőled, az maga lenne a csoda.

  • evadraga írta...

    Gratulálok a blogodhoz, és az egész szkreppes életedhez! :) Látod ám, nagyon sokan szeretünk! :)
    Mostméééért, az első oldalad olyan cuki volt! :))

  • OsDesign írta...

    Akkorát fejlődtél és ez nekünk is öröm. Csodás oldalakat látunk tőled mostanában! Gratula a "szülinaphoz" :) Remélem még sokáig alkotsz és elkápráztatsz bennünket további csodákkal.

  • Boni írta...

    Gratulálok! Boldog születésnapot és még nagyon sokat! Imádom a munkáidat, a te kezed munkája dicséri az én honlapomat is:) még egyszer köszönöm:) Örülök,hogy rád találtam közös ismerősön keresztül:)

  • Rita írta...

    Boldog szülinapot!!!! :) Én nem oly régóta követlek, de nagyon-nagyon szeretem a munkáid, olyan finom a stílusod :)
    Sok-sok örömöt kívánok Neked!