Sok elmaradásom

2012. július 3. 0 üzenet
Rettentően elúszok mindig a bloggal. Mindig azt hagyom utoljára, aztán azt veszem észre, hogy sosincs rá időm (tudom, arra van idő, amire akarjuk). Na szóval kezdem.

1. Tropical Beach Full Kit by Pink Lotty Designs
Meseszép trópusi környezetet varázsolhatunk Monicca készletével. Nekem Hawaii ugrott be a színvilágból, vagy a Bahamák (inkább ott lennék most, és mártóznék egyet). Sokáig keresgéltem a megfelelő fotót, mire rátaláltam. De azt hiszem, megtaláltam a tökéletest. A tetoválást én kreáltam a hölgy lapockájára. :)

Az oldalam:

2. Curl Up & Dye by Holliewood Studios


Mi is jellemező egy igazi nőre, mint a sok-sok pipere. :) Hollie-tól most megkapunk mindent, ami egy igazán csajos oldalhoz kell. Rúzsok, festékek, alapozók, fésük, stb. Az oldalam mondanivalója, hogy nem lehet elég korán elkezdeni :) (azért az életben nem így gondolom).

Az oldalam:


3. Happy Birthday by Priss Designs

Ez a szülinapi készlet majdnem a szülinapomon jelent meg. Ez egyik legszebb ebben a témában, LAura ismét nagyot alkotott. Itt kissé pasisra vettem a figurát.


Az oldalam: