A hónap cover girlje a Deviant Muse-ban

2012. szeptember 1. 2 üzenet
Én vagyok!!! Nagyon megörültem, mikor Edeenaa felkért, hogy legyek a szeptemberi szám borítójának az elkészítője. A hónap témája a belső tér, ami lehet akár egy szobabelső, vagy bármi amihez a "belső teret" vonatkoztatni lehet. Nekem meglódult a fantáziám. Két oldalt is készítettem, mert nem tudtam dönteni. Az egyik, hogy mi van a "kreatív fejemben". A másikban pedig azt mutatom be, hogy milyennek látom a világot a szememmel. Hollie az első mellett döntött, ez került a borítóra. Az újságban egy rövid bio-t is találtok rólam. :)

Ingyenesen letölthető innen!

Az oldalaim:



2 üzenet :

  • szrjudit írta...

    Ez igazán nagy elismerés, amit teljesen megérdemelsz, legyél rá nagyon büszke!!! Gratulálok! ÉS teljesen azonosulni tudok a kreatív fejeddel! :D