CEWE -árnyékos kihívás

2012. szeptember 1. 0 üzenet
A 169. kihívásban Krysty feladatát kellett megoldanunk: A fotó tilos!!!!!, egy nagy árnyéknak kötelező az oldalon lenni, persze mehet mellé mindenféle “körítés”. Nekem meglódult a fantáziám, és neki is álltam a megvalósításnak. Bendit megkértem, hogy csináljon úgy, mintha fújna valamit. Sikerült is pár fotót csinálnom. Az egyikből Bendi fejét a másikból pedig a kezét vágtam ki. Ezt színátfedéssel átszíneztem, erre ment egy gauss életlenítés, és utána maszkoltam egy kevés gradienttel. Itt-ott alacsony opacitású (26%) puha radírral (általában 200-300 közötti mérettel és 0 keménységgel) kiigazítgattam. Már csak pár elem került rá és kész is lett. Meglepődtem, hogy mekkora sikere lett az oldalnak. A Scrapbookgraphics-on és a Fingerpointing-on is kiemelték. Ezért most ez az egyik kedvenc oldalam.

Használtam:
Lorie Davison: Falling Leaves Autumn Tea (everything in it!), The Artists' Faeries (With everything in it!) Holliewood Studios: Spring Faeries

Az eredeti fotók: