Ajándékötlet karácsonyra - CEWE fotókönyv

2012. október 4. 0 üzenet
Ha valakinek nincsen semmi ötlete, hogy mit ajándékozzon karácsonyra, egy fotókönyv remek megoldás erre a problémára. Többféle méretű és papírminőségű könyvek közül lehet válogatni ezen az oldalon: http://cewe.hu/cewe-fotokonyvek.html. Az elkészítéséhez már csak az kell, hogy letöltsük hozzá a rendelőszoftvert innen: http://cewe.hu/fotohalozat-fotovilag-program-szoftver-letoltes.html
Ezután a program lépésről-lépésre végigvezet. Rengetegféle sablon elérhető azoknak, akik nem rendelkeznek képszerkesztő programokkal. Ha pedig teljesen egyedi könyvet szeretnénk, azt el is készíthetik azok, akik otthon vannak a Photoshop, Gimp, stb... világában.

A most bemutatott fotókönyvet nem most, hanem még 2010 decemberében készítettem egy barátnőmnek. Ő anyósáéknak szánta karácsonyi ajándékként. Bevallom, megszenvedtem vele, főként a rossz minőségű fotóknak köszönhetően. Rengeteget kellett retusálnom, és pár fotóval ezután sem voltam megelégedve. De úgy érzem, hogy kihoztam belőle a maximumot. 



Nagyobb mérethez kattints ide!

A fotókönyv egy héten belül elkészült (ez egy kemény borítós négyzet alakú volt), és gyönyörű lett! A visszajelzés szerint nagy sikert aratott!
Remélem, kedvet csináltam egy fotókönyv elkészítéséhez. Érdemes figyelni az akciókat, mert sokszor akár féláron is a tiéd lehet!

És egy kis bekukkantó a készülő fotókönyvembe: