Special Effects vol. 1 by Holliewood Studios

2013. május 2. 0 üzenet
Hollie egy szuper effekt csomagot állított össze, sok-sok overlay-jel és papírral, amiket imádok! Engem egy táncos mozdulatsorának megörökítésére inspirált. Többször kérdezitek, hogyan teszem élethűvé az oldalakat. Nos, már folyamatában is igazítom a fotót a készlet színeihez-hangulatához. Van, hogy fotószűrőt használok, szinteken állítok, változatokkal kísérletezgetek, a legnagyobb kedvencem mégis a megvilágítási effektusok. CS6-ban pedig igazán jól ki lehet használni, rengeteg beállítási módja van. Sokat elszórakozok vele, amíg jónak nem találom a végeredményt (bár mostanában a haldokló gépem mindig itt fagyasztja nekem a PS-t, ilyenkor anyázok nem vagyok boldog). Azért megmutatom az eredeti fotót is, hogy miből- mivé alakítottam.


Az oldalam:
Az eredeti fotó (látszik, hogy a fényt inkább az arcra helyeztem és ezáltal kiemeltem. A tükröződést én csináltam, nem az eredetiről vettem.):