5 év

2014. május 28. 13 üzenet
5 éve már, hogy rátaláltam egy új hobbira, ami teljesen átformálta az életem. A szenvedélyem lett. Élveztem/zem, ahogy fejlődök és tanulok, vagy ha csak úgy kedvtelésből alkothatok. Keresgéltem a stílusom is, de viszonylag hamar kiderült, hogy a fantasy áll hozzám a legközelebb (bár sejthető az érdeklődési körömből kiindulva :) ).

Igen, ez a hobbi: a digi scrap.

Ez idő alatt jó pár CT-t megjártam, végül már csak azt párat hagytam meg, amivel igazán öröm dolgoznom.

Decemberben hatalmas öröm ért! Lorie Davison kreatív csapattagja lettem. Aki ismer, tudja, hogy ez volt minden vágyam! :) 

Ugyanebben a hónapban bekerültem a Tolkien művészeti pályázat döntőjébe (nyerni sajnos nem nyertem, de első nekifutásra nem rossz). Viszont több kihívást megnyertem a Flickr-en, amire nagyon büszke vagyok. Valamint megnyertem a 2013-as PSCon pályázatot (aminek nyereményét a mai napig nem kaptam meg :( )

Sajnos a blogon nem voltam/vagyok aktív. Idén tavasszal újra munkába álltam és így az időm jelentősen leredukálódott. Ígérni nem tudom, hogy többet írok, de a műveimet megtaláljátok számos galériában és a facebookon is, csak rá kell guglizni. :)

Viszont idén is kisorsolok egy oldalt tőlem. Aki szeretné, írjon kommentet és ha szerencsés lesz, vasárnap este rámosolyog a szerencse.

Még egy fontos szolgálati közlemény! Mostantól már csak nagyon ritkán fogok rendelésre képet készíteni (és azt is csak akkor, amikor azt mondom, hogy ok rendben), mert nem tudom tartani a határidőt. Üres ígéreteket nem szeretnék tenni.

Pár statisztika képekben




13 üzenet :

  • beedee írta...

    Gratulálok Anikó! Még sok-sok meseszép alkotást kívánok :D

    Természetesen harcba szállok egy igazi "eagleszem" oldalért :D

  • Orsolya Simon írta...

    Én is mindig megcsodálom milyen szépségeket alkotsz. Gratulálok az évfordulóhoz és naná, hogy szeretnék nyerni egy oldalt tőled :)
    Köszi a lehetőséget! :)

  • sandybell127 írta...

    Gratulálok a "szülinap" alkalmából, és bővítem a nyerni kívánók körét! :) Az oldalaidat imádom és csodálom én is, úgyhogy nagyon örülnék egy nyeremény oldalnak tőled! :)